dimarts, 3 de febrer del 2015

Novena trobada

Hola Hola ROSSINYOLS!!!

Aquí estic una setmana més per a explicar-vos les meves aventures amb la Sara.

Pero primer......

Crec que ja he solucionat el problema que us vaig plantejar la setmana passada, VAIG PARLAR amb la Sara, li vaig explicar que no podíem compartir moments d'oci si ella mateixa no intentava posar de la seva part per a passar-ho bé. 

La seva resposta em va encantar: " Jo vull estar amb tú, i te quiero mucho.... tinc una idea, sí torno a estar seria, sense motiu, i no disfruto les activitats que hem prepares, castiga'm portant-me a casa"

La qüestió no era implantar un càstig, sinó que entengués que m'estava començant a desencantar de les nostres sortides. 

Al gra, la sortida d'aquesta setmana era anar a veure Pallassos a la Canonja.

Primera aventura del día: no saviem arribar-hi, i quan hi arribem l'escola estava tancada, així que, mentre esperavem, vam anar al Parc.

Segona aventura, vam riure molt amb els pallassos!!!



Aquell dia el va gaudir de debò, vam anar a veure pallassos a la canonja i vaig entendre que per molt que tingui una personalitat molt infantil, és una noia amb la qual es pot parlar de forma oberta i sincera.

A més he aconseguit que entengui que no em de viure només del que farem la setmana vinent sinó viure el dia a dia.

Els somriures d'aquesta setmana han valgut la pena:





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada