dimarts, 10 de febrer del 2015

Desena trobada


Hola hola rossinyols!!!

Per tercer segona trobada consecutiva escric amb una gran rialla!!!

Aquesta trobada va ser doble i va tornar a anar de fabula, la Sara i jo últimament estem bastant bé i estem aprenent coses l'una de l'altra, que és del que és tracta!

Com la setmana passada, per qüestions acadèmiques, no vaig poder quedar amb la "meva nena" (com diem entre mentors) vam decidir la Sara i jo que faríem una trobada doble, perquè volíem dinar Pitzes!!!

Així que ja us podeu imaginar, vam decidir fer-les nosaltres i vam acabar amb els forros polars que portàvem plens de farina (:D), els braços forts d'amaçar i estirar i fent el vermut amb els ingredients que havíem de posar a la pizza, la sara a base de pinya i jo a base de formatges XD



La veritat és que tant ella com jo i tota la meva família vam acabar llepant-no's els dits!!!

 Vam fer 4 super-pizzes (eren gegants)!!!! i vam dinar tots junts mirant una pel·lícula i parlant, ja que, a la Sara li encanta veure pel·lícules de Disney.

I després vam jugar a la play, amb un joc de robots molt guay que tinc a casa meva!

M'encanta quan fem trajectes amb cotxe i m'explica moltíssimes coses que li passen durant la setmana, i m'encanta que cada dia estiguem millor!!!

Espero que duri!!!.

Petons Rossinyols!!! Fins la propera trobada!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada