dijous, 13 de novembre del 2014

Unes hores abans...

Fa bastants dies que ens van demanar escriure els que sentiem.

Després d'uns dies de reflexió... sento que l’emoció em captiva davant l’espera de veure-li el rostre, saber quin peu calçarà, quina serà la seva estatura, com serà el seu cabell, de quin color seran els seus ulls, però el que més m’intriga és saber quina personalitat tindrà.


De moment només puc donar per suposat que per l'edat que tindrà (entre 11 o 12 anys) és caracteritzarà per estar en aquella odiada etapa de la vida en la que les  hormones  actuen de forma primitiva buscant el seu propi sender, però alhora tant bonica, per innocència que encara els captiva.

Sé que semblarà categoritzador, però  m’intriga bastant el sexe del meu mentorat/da, ja que segurament és un tret que guiarà les nostres activitats i trobades.  Però hem sé adaptar, m'es igual anar a mirar roba i xafardejar com estar-nos tota la trobada jugant a la play, sempre i quant aprenguem a gaudir del oci junts.

Sé que sembla que parli d’un embaràs, però sóc mentora i espero, el meu petit amic adolescent Amb ganes i entusiasme!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada