dijous, 13 de novembre del 2014

Hola a tothom

Benvinguts a la nostra fantàstica experiència "Fem amistat, fem mentoria!".  

Em presento, em dic Judith Navas Martorell, vaig neixer el 19 de maig de 1994, i si les comptes no hem fallen... tinc 20 anys. Actualment visc a Reus (Tarragona), tot i que també he viscut a Andorra.

Ara per ara estic estudiant Tercer de Pedagogia a  la facultat d'Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili, situada al campus Sescelades(Sant Pere i Sant Pau), mentre treballo en el mateix indret.

Per a qui hem vulgui conèixer; hem considero una persona senzilla; perseverant; amable; sapastre; sensible; molt xerraire; autodidacta; comprensiva; excessivament empàtica i sincera; centrada;  en moltes ocasions innocent i des de fa poquet sóc bastant organitzada i estic perdent la por als reptes . 



A banda dels estudis i la feina, des de que vaig començar el meu viatge cap a un futur com a Pedagoga i educadora especial, he realitzat diversos voluntariats, ja que considero que és una gran via per a complementar la nostra formació i fomentar l'experiència en l'àmbit. Actualment els dos voluntariats que realitzo els duc a terme a: l’Associació Down i l'esplai Aspercamp.

Fa un any que sento parlar del projecte  rossinyol, dut a terme, en aquest cas, per l'entitat quilòmetre zero. A inicis d'aquest curs ens van esmentar que perfí s'iniciava el projecte a Tarragona i que necessitaven 5 pedagogues que ho fessin com a activitat d'aprenentatge servei, conegut com APS. Tot i estar molt ocupada...... ( ja sabeu: estudis, diversos voluntariats, feina...) m'agradava tant que no m'hi vaig poder resistir. 

Així que..... aquí estic..... esperant amb entusiasme compartir amb tots vosaltres aquesta gran aventura!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada