dijous, 13 de novembre del 2014

Ens coneixem...

Ja ha arribat el dia, fa unes hores he escrit sobre l'entusiasme que tenia per conèixer al meu desconegut amic o amiga!

El gran enigma ja s'ha resolt, la meva acompanyant d'experiència és la Sara, per això he canviat el logotip del blog posant'hi el seu nom, ja que ella és la principal protagonista d'aquesta història. Com en tota història he de descriure el personatge així que aquí va! 

La Sara és una nena magrebina d'11 anys que farà els 12 el dia 21 de febrer de 2014. És una nena innocent, amant dels dibuixos animats, sobretot de Frozen, motiu pel qual, gran part de la banda sonora del blog està extreta de l'intrumental de Frozen o, si més no de Disney. 

A part de somiadora i neguitosa és una nena molt afectuosa i familiar, gairebé tota l'estona que vam estar juntes em va parlar de les seves germanes, ambdues més petites que ella. Pel qual hem decidit que la nostra primera trobada, el dia 22 de Novembre, sigui a casa seva per fomentar un ambient més tranquil i familiar. 

Físicament parlant és una nena primeta que ja comença a tenir cos de "doneta" (com diuen les nostres àvies). Té la pell bruna, cabells obscurs, i ulls marrons, a més és bastant alta per la seva edat, d'aquí poc tindrem la mateixa estatura XD. 

M'agrada la Sara, crec que compartim moltes característiques i que ens ho passarem molt bé juntes. 



Us deixo aquí l'única imatge que ens van fer !


Aveure si ens trobeu! 
Pista: Ella va vestida amb una sudadera Rosa, porta el cabell recollit amb una trena i porta unes sabates amb cordons de color rosa. Jo vaig de color beix amb unes botes del mateix color i tinc el cabell suelto. Si no ens trobeu us deixem amb la intriga fins la setmana vinent!

A REVEURE ROSSINYOLS!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada