dissabte, 22 de novembre del 2014

Primera trobada...

HOLA HOLA ROSSINYOLS!!!! 

Avui hem compartit el nostre primer dia d'oci!!!! 

Com ja vaig esmentar en l'article anterior, aquest cop la trobada la feiem en el seu entorn més pròxim familiar i conegut, Bonavista. 

Havíem quedat a l'entrada de l'escola i m'ha vingut a buscar ella juntament amb les seves dues germanes (Shaima i Amal) i la seva mare (Naoual). Després hem estat una estona a casa seva, m'ha ensenyat l'habitació de les 3 germanes i les altres estances de la casa, poca estona després m'han convidat a té. Al principi em feia bastanta cosa provar-lo, ja que no sóc gaire amant de les begudes calentes i dolces, però he de reconèixer que no estava gens dolent! 

Com que la temàtica de la mentoria és compartir moments a soles amb la mentorada, he decidit portar una càmera de fotos professional (prestada per la universitat), per despertar entusiasme i aconseguir anar a fer fotografies al seu poble. 

A mesura que la sara i jo ens aproximàvem i ens anàvem coneixent més a fons li he ensenyat la càmera que havia portat per a fer fotos del poble, a començat a agafar pràctica per casa i quan ja estava llesta, ha sortit d'ella mateixa sortir a ensenyarme el poble amb la seva germana Shaima. En definitiva, ha estat una sortida molt fructífera, hem jugat, hem visitat el poble, hem fet fotos, fins i tot hem vist un cavall galopejant pel poble, però el més important, ens hem conegut més i hem fet plans per pròximes quedades. 


No us perdeu el collage de les imatges!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada