dimarts, 9 de desembre del 2014

Tercera trobada

HOLA HOLA ROSSINYOLS! Estic avui aquí per explicar-vos la nostra tercera trobada, aquest cop bastant diferent de la resta i especialment esperada per la Sara. 

Resulta que, com bé comentava en un altre post, la meva mentorada és amant de disney i, sobretot de Frozen, tot i no haver vist mai la pel·lícula, així que la vaig portar a casa meva per a veure-la juntes. Va ser divertir perquè la Sara no parava de riure amb els comentaris de l'OLAF (per qui no el coneixeu he afegit una imatge). 


Com que ens van sobrar 20 minuts i s'acosta Nadal, li vaig ensenyar a la Sara a fer postals amb fieltro, hen va fer una de preciosa! i me la va regalar perquè decorés la meva Casa.


SEN'S DUBTE UNA NENA ADORABLE!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada